Sikkerhedskopiering af kalenderen i MS Out~
Fra : Jesper

Dato : 02-08-04 00:04

Hej alle.

Hvordan laver jeg en fuld sikkerhedskopiering af alle data i min kalender,
som blot er den kalender, der ligger i MS Outlook?

Jeg vil gerne sikre alle mine fremtidige aftaler og ikke mindst alle de
indkodede fødselsdage m.v.

På forhånd tak for hjælpen

mvh

Jesper.

Fra : Michael U. Hove

Dato : 02-08-04 17:35

Jesper wrote:
> [...]
> som blot er den kalender, der ligger i MS Outlook?
>
> Jeg vil gerne sikre alle mine fremtidige aftaler og ikke mindst alle de

Er ikke så sikkerhedsrelateret, selvom det kaldes "sikkerhedskopiering".
Prøv at spørge ovre i:

/mvh
michael

--
"When you are not practicing, remember; someone, somewhere, is
practicing, and when you meet him he will win."

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-08-04 17:44

Michael U. Hove skrev:

> Prøv at spørge ovre i:

Som omhandler Outlook Express (OE) og ikke Outlook, som er to vidt
forskellige programmer.

Outlook-spørgsmål besvares bedst i <news:dk.edb.programpakker.ms-office>
eller <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael U. Hove

Dato : 02-08-04 18:33

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
>
> Outlook-spørgsmål besvares bedst i <news:dk.edb.programpakker.ms-office>
> eller <news:dk.edb.internet.software.mail+news>.

Det har du sguda fuldstændig ret i....

Jeg bukker og beklager

/mvh
michael

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-08-04 21:41

On Mon, 2 Aug 2004 01:04:08 +0200, "Jesper"
<christop@***post1.dknet.dk> wrote:

> Hvordan laver jeg en fuld sikkerhedskopiering af alle data i
> min kalender, som blot er den kalender, der ligger i MS Outlook?

Højreklik på Inbox og vælg Properties | Advanced. Der står, hvad
filnavnet er.

-A
--
http://www.hojmark.org/