Top Secret Crypto
Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-07-04 11:01

Vedrørende den tråd der var forleden omkring programmet Top Secret Crypto,
så har jeg fundet ud af at der er tilknyttet et FORUM til programmet. Det
ser ret nyt ud, måske fordi det er lavet i forbindelse med udgivelsen af
source koden.
Man kan jo stille spørgsmålet der omkring måden at lave rendom data på.

http://www.topsecretcrypto.com/forum/

Venligst

Søren Nielsen.

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 27-07-04 11:32

On Tue, 27 Jul 2004 12:01:11 +0200, Søren Nielsen wrote:

> Man kan jo stille spørgsmålet der omkring måden at lave rendom data på.

Personligt tror jeg det var bedre, at lade programmet dø en stille død.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."