Sygate Personal Firewall Pro bruger 50-70%~
Fra : Taba

Dato : 25-07-04 14:01

Ved hurtige overførsler på mit LAN bruger Sygate Pro en stor del af CPU'ens
ressourcer (Barton 2500+ på KT400A med 1gbRAM på winXP Pro SP1). Det er helt
og aldeles pga. den store trafik. Lignende sker ikke i f.eks. Zonealarm
Pro.

Skal den analysere alle pakkerne der sendes ud igennem netkortet og derfor
bruger den så meget af CPU'en eller hvorfor?

/Taba

Fra : Anders Lund

Dato : 25-07-04 15:49

Taba wrote:

> [...]
> og aldeles pga. den store trafik. Lignende sker ikke i f.eks. Zonealarm

Du er vist ikke den eneste med det problem.

http://leech.dk/bubblegum.php/sygatesuxx.jpg

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Taba

Dato : 25-07-04 15:54

> Du er vist ikke den eneste med det problem.
>
> http://leech.dk/bubblegum.php/sygatesuxx.jpg

Hehe, min proces hedder nu "smc.exe" men ellers har du ret...

/Taba

Fra : Taba

Dato : 26-07-04 21:40

> Hehe, min proces hedder nu "smc.exe" men ellers har du ret...

Ja, afinstallerede den og smed Zone Alarm ind i stedet, og det virker som
det skal indtil videre...

/Taba