x10nets.exe , er den et problem?
Fra : Rea721

Dato : 20-07-04 00:51

Hej gruppe

Har set at denne process køre på min maskine men kan ikke vurdere om den bør
det

En søgning på google gav en masse hits på Tysk og Hollansk, og der tales om
Trojaner i den forbindelse, men da jeg fatter minus af Tysk og mindre af
Hollansk, er jeg ikke blevet klogerer?

Er det noget snavs eller ?

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod2[remove]@721.dk
Ikaros starter PPL teori hold tirsdag den 10. august 2004,

Fra : Peter Kruse

Dato : 20-07-04 07:48

"Rea721" <skod2[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Har set at denne process køre på min maskine men kan ikke vurdere om den
bør
> det

Du anvender et ATI grafikkort i din PC, ja? Hvis det er tilfældet, er det
med stor sandsynlighed en process, som giver adgang til forskellige
funktioner relateret til kortet.

Venligst
Peter Kruse
http://www.csis.dk

Fra : Rea721

Dato : 20-07-04 15:09

I news:40fcc004$0$199$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Du anvender et ATI grafikkort i din PC, ja?

ATi Radeon 9800 Pro

> Hvis det er tilfældet, er det med stor sandsynlighed en process,
> som giver adgang til forskellige funktioner relateret til kortet.

Vi takker og bukker.