Absolut død harddisk
Fra : Kim Noer

Dato : 07-05-01 09:06

Davsen...

Nogen der kender til konkurrenter til Ibas i Danmark? De snakker om ca.
17000 kr for at redde dataerne hjem...:(

--
CPU stuff : http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-05-01 11:10

Norton har

Fra : Kim Noer

Dato : 07-05-01 20:02

Christian Jørgensen wrote:
> Norton har

Hjælper ikke meget når harddisken fysik er gået i stykker (lyden tyder på
et crash af format).

--
Uark.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-05-01 11:16

1) http://www.jubii.dk/Erhverv_oekonomi/Edb/Datasikkerhed/
2) Prøv i Tyskland f.ex ?

Mvh
Christian

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 07-05-01 12:30

Hvis harddiskens elektronik kan repareres, må det da være den billigste
løsning.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

PS. hvor bliver Lars Complex dog af??????

Fra : Camain\(DK\)

Dato : 07-05-01 15:30

Jeg havde en lignende oplevelse engang.
Sendte den ind til Alpha IT og fik de vigtige data retur via email.
Kostede ikke alverden.

Jesper

Fra : Kim Noer

Dato : 07-05-01 20:01

Camain\(DK\) wrote:

> Jeg havde en lignende oplevelse engang.
> Sendte den ind til Alpha IT og fik de vigtige data retur via email.

Hm, det drejer sig godt og vel om en 15 GB stykker.. stor email :)

> Kostede ikke alverden.

Har du et link?

--
Uark.

Fra : Henning

Dato : 08-05-01 06:30

On Mon, 7 May 2001 21:00:41 +0200, Kim Noer <kn@nospam.dk> wrote:

>Hm, det drejer sig godt og vel om en 15 GB stykker.. stor email :)

15G - uden backup? Hvad kan man lære af det... Nu er det vel ikke alle
15G der er lige vigtige? Dokumenter og mails kan jeg forholde mig til,
men programmer, musik o.lign. kan jo findes og installeres igen?

Henning
hsb@FJERNDETTEimage.dk

Fra : Kim Noer

Dato : 09-05-01 10:29

"Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse

> 15G - uden backup? Hvad kan man lære af det... Nu er det vel ikke alle
> 15G der er lige vigtige? Dokumenter og mails kan jeg forholde mig til,
> men programmer, musik o.lign. kan jo findes og installeres igen?

Det har du ret i. Problemet er at mine dokumenter mv. er pakket (her skal
nævnes at min hukommelse svigter lidt med hvad jeg ikke har pakket ned).

Det væreste er nu, at jeg rent faktisk havde gjort maskinen klar til en
backup, den dag den gik i smadder. Øv.

Fra : complex@pc.dk

Dato : 08-05-01 05:48

On Mon, 7 May 2001 10:05:37 +0200, "Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

>Davsen...
>
>Nogen der kender til konkurrenter til Ibas i Danmark? De snakker om ca.
>17000 kr for at redde dataerne hjem...:(

Vi kan hjælpe dig med dataredning, det koster ikke noget at ringe og
høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

1/ Tag det roligt.
2/ Start ikke dit system igen.
3/ Jo mindre du selv eller en såkaldt "ekspert" prøver, jo
nemmere/billigere er det.

www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf:(+45) 48188551 Fax:(+45) 48188551
Hotline: (+45) 40188551 7oo-22oo Hele ugen også lør/søndag
e-mail:complex@pc.dk

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 08-05-01 06:08

Sådanne! så er alt som det skal være.