admin område
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 07-08-04 14:11

Hej gruppe

Er der nogle der ved hvor man kan finde eksempler på sideopbygninger med
php, som giver følgende muligheder. Med eksempler mener jeg steder, hvor det
er muligt at snage i koden.

Fra hovedsiden skal det være muligt at logge ind på et admin område.
Derindefra skal det være muligt at ændre på opbygningen af hovedsiden. Det
skal være muligt at ændre tekst og der skal være mulighed for at uploade
billeder. ALtså et administrator rum til siden.

Al hjælp til dette vil tages imod med kyshånd :)

Mange glade hilsner fra Rasmus

Fra : Anders Lund

Dato : 07-08-04 14:26

Rasmus Madsen wrote:

> [...]
> skal være muligt at ændre tekst og der skal være mulighed for at uploade
> billeder. ALtså et administrator rum til siden.

Du vil altså have et CMS - Content Management System. :)

Et ekspel på dette er Postnuke...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jakob Jensen Pruehs

Dato : 07-08-04 14:35

Prøv Mambo! Det er et virkelig fint CMS, der sikker dækker de behov du har,
samtidigmed at det er nemt at bruge - også hvis man ikke har så meget
erfaring med PHP osv.
Link: http://www.mamboserver.com

Jakob Jensen Pruehs

Serverløsninger til alle behov!
E-Mail: mail@jakobjp.com
Web: www.jakobjp.com
-------------------------

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-08-04 15:11

Rasmus Madsen wrote:

> [...]
> skal være muligt at ændre tekst og der skal være mulighed for at uploade
> billeder. ALtså et administrator rum til siden.

Som andre har nævnt er det nok et CMS, du leder efter. Udover de andres
forslag, kan du kigge på www.typo3.com og www.fundanemt.com - de er
begge opfundet af danskere.

Tonni Aagesen
www.cazoo.dk