Ny i php
Fra : Thomas Gade

Dato : 01-08-04 20:56

Jeg skal igang med at lære php.

Er der nogen der har nogle gode links til tutorials og lign.

Det skal være på dansk.

jeg har været på webcafe og netcoders, men tænker om der ikke er noget
der bedre skrevet for en helt grøn som mig.

Mvh Thomas

Fra : Anders Lund

Dato : 01-08-04 21:44

Thomas Gade wrote:

> Er der nogen der har nogle gode links til tutorials og lign.
>
> Det skal være på dansk.

Google og du skal finde... prøv
http://www.razor.dk/php/guider/

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Thomas Gade

Dato : 02-08-04 00:05

Anders Lund wrote:

> Google og du skal finde... prøv
> http://www.razor.dk/php/guider/

Tak, det ligner det jeg har brug for.

Mvh
Thomas

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 02-08-04 02:13

Fra : Søren R

Dato : 02-08-04 09:22

On Sun, 01 Aug 2004 21:56:20 +0200, Thomas Gade
<dazzle-FjerN-@frac.dk> wrote:

> [...]
>
>jeg har været på webcafe og netcoders, men tænker om der ikke er noget
>der bedre skrevet for en helt grøn som mig.

Jeg har selv brugt Webcafe's tutorials, og de hjalp mig, som helt grøn
programmør
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤