Maillingliste
Fra : anita jensen

Dato : 01-08-04 19:44

Hejsa

Jeg sidder og roder med en lille hjemmeside, men vil gerne have at folk kan
tilmelde sig et nyhedsbrev, og hvordan virker det??

Bruger Fronpage 2003 DK

På forhånd tak for hjælpen

Søren Meinertz

Fra : Pilgaard

Dato : 01-08-04 23:26

"anita jensen" <zirkeline22@webspeed.dk> skrev

> Bruger Fronpage 2003 DK

Jeg tror du får mere svar i Frontpage gruppen, men ellers kan jeg anbefale
www.mailinglist.dk - Det er gratis og du har 100% administrationsmulighed
online. Uden noget manuelt arbejde.

/Pilgaard

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 20-08-04 19:24

Ellers er princippet meget enkelt, hvis man kan lidt programmering.

Man laver en formular, hvor folk kan tilmelde sig. Folks email-adresser
bliver så smidt i en tabel i en database.

Så laver man et script til at afsende nyhedsbreve, og når man trykker
"Send", så løber den lige igennem hele tabellen, og sender mailen til alle
på listen. Det er princippet bag.

//DP

Fra : Pilgaard

Dato : 21-08-04 00:16

"Daniel Pedersen" <darkey83@tdcadsl.dk> skrev
..
> Ellers er princippet meget enkelt, hvis man kan lidt programmering.

Men der er jo ingen grund til at bruge tid på at lave noget der allerede er
lavet. Det er for mig spild af tid :)