Problem med gæstebog...
Fra : Benny G

Dato : 30-07-04 14:15

Verden er tilsyneladende fuld af problemer, når man skal flytte
en hjemmeside til en ny webserver. Denne gang er det gæstebogen,
der giver problemer.

Da der ikke er tale om en gæstebog, der er baseret på Mysql, har
jeg blot kopieret gæstebogen fra den ene server til den anden.
Men på den nye server får jeg nu disse to fejlmeldinger:

Warning: feof(): supplied argument is not a valid stream resource
in /fuldesti/filnavn.php on line 159

Warning: fgets(): supplied argument is not a valid stream
resource in /fuldesti/filnavn.php on line 161

De bliver gentaget i en uendelighed.
Slår jeg efter på de pågældende linier, ser linierne således ud:

   $string=fgets($fp,1024);
(line 159) while(!feof($fp)&&strpos($string,"\n")===false)
   {
(line 161)      $string.=fgets($fp,1024);
   }
   return cleanFileInput($string);
}

function getTemplate($tNum)

Det er ærligt talt ret sort snak for mig. Er der nogen, der kan
bidrage til oversættelsen / afhjælpningen af problemet på
baggrund af denne ret korte kode?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 31-07-04 16:05

On Fri, 30 Jul 2004 13:14:36 +0000, Benny G wrote:

> [...]
>
> Det er ærligt talt ret sort snak for mig. Er der nogen, der kan
> bidrage til oversættelsen / afhjælpningen af problemet på

Et eller andet sted i koden (før linie 159) har du en linie der siger
noget i retning af

$fp = fopen('en_sti_til/en_fil.txt', 'r');

Tjek at 'en_sti_til/en_fil.txt' peger et fornuftigt sted hen.

--
Mvh.
/Thomas