skript købes
Fra : Ole Madsen

Dato : 29-07-04 06:56

Jeg står og mangler et script til at vise de sidste 10 indlæg i phorum, det
skal kunne gå ind og hente pr dato de sidste "start" indlæg i alle forumer,
altså ikke svarene, hvor meget vil det koste at få lavet det? det er version
3.4.5 jeg bruger, o g jeg ved godt at der er et script med, men det kan jeg
ikke bruge da det melder safe mode

Ole

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 29-07-04 09:38

> [...]
version
> 3.4.5 jeg bruger, o g jeg ved godt at der er et script med, men det kan

Hvis du har login og password til databasen kan jeg ikke forestille mig det
tager meget mere end en times tid at lave?? Kender godt nok intet til Phorum

Mvh.
Thomas Rokamp