PHP i HTML?
Fra : Ohlzen

Dato : 16-07-04 16:20

Hej,

Jeg ved ikke om dette indlæg hører hjemme i "html"-gruppen, men
jeg prøver lige hér først;

Jeg har lavet en side som er opbygget af rammer, hvor samtlige
sider/filer er i ren html...

Kan én af siderne (en som afsender en e-mail) godt være i .php
uden at det giver problemer?

\Ohlzen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Julius Madsen

Dato : 16-07-04 16:21

Ohlzen wrote:
> [...]
> sider/filer er i ren html...
>
> Kan én af siderne (en som afsender en e-mail) godt være i .php

Kan du sagtens :)
Så længe dit webhotel understøtter PHP, så er det ikke noget problem.

mvh. Julius
bubblemedia.dk

Fra : Ohlzen

Dato : 16-07-04 16:28

Julius Madsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Kan du sagtens :)
> Så længe dit webhotel understøtter PHP, så er det ikke noget problem.

Det var saft suseme lækkert - både at jeg godt kan kombinere det, men
også det hurtige svar!

1.000 tak!

Fra : Jacob Atzen

Dato : 16-07-04 17:24

Ohlzen <jean@fedtmules.dk> writes:

> Jeg har lavet en side som er opbygget af rammer, hvor samtlige
> sider/filer er i ren html...

Lige en lille kommentar: Frames er en næsten altid en dårlig ide at
bruge. Og når du har PHP til rådighed har jeg svært ved at se nogen
argumenter for at bruge dem overhovedet.

- Jacob Atzen