Unexpected $ in.....
Fra : Jesper Larsen

Dato : 16-07-04 13:11

Jeg får følgende fejl når jeg prøver at køre min side:

Parse error: parse error, unexpected $ in /****/index.php on line
175

Linje 175 er den sidste, så jeg tænkte jo med det samme... Det er
nok en {} der ikke er afsluttet. Og surprise, surprise... Der
manglede én... Men fejlen bliver sgu ved med at komme.

Jeg ville godt poste koden, men den er jo på 175 linjer... Og de
2 sidste er bare:

Nogen der ved hvad den fejl ellers kan betyde?

På forhånd tak.

Jesper Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 16-07-04 13:25

Smid koden op :)
Det gør det noget nemmere...

/Thomas

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 16-07-04 13:22

Jesper Larsen wrote:

> [...]
> 2 sidste er bare:
>
> Nogen der ved hvad den fejl ellers kan betyde?

Kan du ikke smide en .phps (eller hvis det ikke virker - en .txt fil) op
med din source på dit webhotel - og så smide et link...

Ellers brug www.pastebin.com

mvh
Johan

Fra : Jesper Larsen

Dato : 16-07-04 13:34

http://skolejub.splarsen.dk/index.txt

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 16-07-04 13:43

Ok...

Hvis du matcher din } der står i linje 168, fortæller EditPlus at den hører
til den i linje 50. Men der er yderligere en åben { i linje 43.
Løsning: indsæt en } i linje 172 :)
Om den så lige netop skal være der, for at din logik går op, kan jeg ikke
lige se...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Jesper Larsen

Dato : 16-07-04 13:50

Thomas Rokamp wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> Løsning: indsæt en } i linje 172 :)
> Om den så lige netop skal være der, for at din logik går op, kan jeg ikke

Hmmm. Det virkede... Synes da ellers jeg fik talt orentligt op... Godtnok med
håndkraft.. Det der program. EditPlus. Er det en freeware Editor?

Jesper

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 16-07-04 14:00

Uhm... ikke free, men billigt. Det er min absolut foretrukne editor, når det
gælder HTML, PHP og lignende...
http://www.editplus.com

Fra : Jesper Larsen

Dato : 16-07-04 14:07

Thomas Rokamp wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Uhm... ikke free, men billigt. Det er min absolut foretrukne editor, når det
> [...]

Ok... Mange tak for hjælpen... ;)

Jesper