Gratis Tagwall source code
Fra : Thomas

Dato : 15-07-04 16:39

Hey NG!
Nogen at jer der ved om der findes et tagwall scrips som man kan hente
gratis og så ligge ud på sit eget webhotel. Helst et der bruger php og
mySQL? Det behøves ikke at være helt vildt advanceret men hvis man kan logge
ind som admin ville det bare være top nice..:)

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 18:31

Den 15-07-2004 17:38 skriblede Thomas:

> [...]
> mySQL? Det behøves ikke at være helt vildt advanceret men hvis man kan logge
> ind som admin ville det bare være top nice..:)

Hey der!

Jeg kender ikke lige et sted hvor man kan hente det, men folk siger at
google er top nice til sådan noget!

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Daniel Overby

Dato : 18-07-04 13:12

> [...]
logge
> ind som admin ville det bare være top nice..:)

Se evt. dette http://www.kundecenter.net/index.php?action=0001

Har selv lavet det - du kan sagtens få koden til det.

- Daniel