Kompileret PHP
Fra : Mrh

Dato : 14-07-04 18:40

Hejsa,

Er der nogen, som har nogle erfaringer med bytekode kompileret PHP? Jeg
har kigger lidt på Zend, men har ikke rigtig fået afprøvet det endnu.
Kender nogen til andre produkter på markedet, som måske er bedre eller
hurtigere?

Det skal primært bruges til et produkt, som delvist er implementeret i
PHP og hvor køberen helst ikke umiddelbart skal have adgang til at se
kildekoden til PHP delen. Måske findes der også andre løsninger, som
behandler dette problem? ...

Mvh Bjørn

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 14-07-04 18:58

On [GMT+1=CET], Mrh <bjoernen@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg har kigger lidt på Zend, men har ikke rigtig fået afprøvet det
> endnu. Kender nogen til andre produkter på markedet, som måske er

IonCubes PHP encoder (http://www.ioncube.com/) bliver ofte nævnt her i
gruppen som alternativ til Zend - de har også en lidt anden prispolitik. Jeg
har dog ikke erfaring med nogen af dem.

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs

Fra : Jacob Atzen

Dato : 14-07-04 19:15

"Kasper Garnæs" <svar.i@gruppen.tak> writes:

> IonCubes PHP encoder (http://www.ioncube.com/) bliver ofte nævnt her
> i gruppen som alternativ til Zend - de har også en lidt anden
> prispolitik. Jeg har dog ikke erfaring med nogen af dem.

Der findes tillige en egentlig PHP oversætter, der oversætter til
rigtig maskinkode:

<http://www.roadsend.com/home/index.php?SMC=1&pageID=compiler>

Jeg har dog ingen erfaring med hvor god den er.

- Jacob Atzen

Fra : Jimmy

Dato : 14-07-04 19:35

"Mrh" <bjoernen@gmail.com> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen, som har nogle erfaringer med bytekode kompileret PHP?

IonCube er fantastisk - Jeg har endnu ikke stødt på et eneste problem med
den.

mvh
Jimmy

Fra : Kim Andersen

Dato : 15-07-04 09:21

> [...]
> PHP og hvor køberen helst ikke umiddelbart skal have adgang til at se
> kildekoden til PHP delen. Måske findes der også andre løsninger, som

Hej Bjørn

På mit arbejde har vi købt Zend Encoder pakken, som kan købes som en Zend
Small Business Program, hvor man for næsten alle programmet de har lavet.

Det fungere bare super godt.

/Kim

Fra : Mrh

Dato : 15-07-04 19:06

> På mit arbejde har vi købt Zend Encoder pakken, som kan købes som en Zend
> Small Business Program, hvor man for næsten alle programmet de har lavet.
>
> Det fungere bare super godt.

Ok, det lyder slet ikke så dårligt..

Tak til alle, som svarede. Jeg vil prøve at kigge på de forskellige
løsninger.