Skiftende tilfældigt billede blandt flere ~
Fra : Silas Boye Nissen

Dato : 12-07-04 15:58

Hej,
Jeg vil høre, om det ikke er muligt at lave en kode - evt. i php
eller java skript - som tager et tilfældigt billede blandt flere
mapper og viser det, og så efter nogle sekunder skifter det ud
med et nyt tilfældigt billede.

Håber der er nogle, der kan hjælpe mig ud fra min beskrivelse
Silas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 12-07-04 17:00

Silas Boye Nissen wrote:
> [...]
> med et nyt tilfældigt billede.
>
> Håber der er nogle, der kan hjælpe mig ud fra min beskrivelse

måske du skulle læse lidt dokumentation på:
http://dk2.php.net/manual/en/function.rand.php

--
ulrik nielsen
excuse of the day : Server depressed, needs Prozac