http://php-faq.client.dk/CannotModifyHeade~
Fra : Per Thomsen

Dato : 12-07-04 10:46

Hej Alle

I et forsøg på at støtte initiativet (det nyeste) med php-faq'en har jeg
skrevet:
   <http://php-faq.client.dk/CannotModifyHeaderInformation>

Det kunne være lækkert om i lige ville kontrollere at jeg har ikke har
skrevet noget frygteligt vrøvl (det hænder jo ;)).

Jeg har aldrig rigtig skrevet i en Wiki før, så jeg er lidt i tvivl om
det er forkert af mig, at sende denne post til gruppen. Måske er det
rigtige bare at skrive artiklen, og så satse på at nogen vil rette det,
hvis jeg har skrevet noget vrøvl. I så fald undskylder jeg denne post,
men vil gerne lige gøres opmærksom på at jeg ikke en anden gang skal
sende sådan en post.

MVH Per Thomsen,
http://www.pert.dk/