phpbb-forum
Fra : Mogens Dammand

Dato : 06-07-04 20:46

Hej
Er ikke sikker på gruppen, men prøver.

Har en gammel hjemmeside m. forum.
Vi har nu købt en ny og vil gerne have flyttet indlæggene fra den gamle side
over på den nye, kan det lade sig gøre?

Mvh
Mogens

Fra : usenet

Dato : 06-07-04 20:46

"Mogens Dammand" <inactive@mailadress.cow> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har en gammel hjemmeside m. forum.
> Vi har nu købt en ny og vil gerne have flyttet indlæggene fra den gamle

Hej,
Mon ikke det er muligt at eksportere den gamle database og importere denne i
den nye?
Log in som administrator i det gamle forum og se om ikke der er en
backup/eksport mulighed.
Har ikke selv lige adgang til phpbb, så derfor kan jeg ikke give bedre svar.

Dan

---

Fra : Dan Molberg

Dato : 06-07-04 20:56

Det bedste sted ville være i phpBB's forum: http://www.phpbb.com/phpBB/

> Har en gammel hjemmeside m. forum.
> Vi har nu købt en ny og vil gerne have flyttet indlæggene fra den
> gamle side over på den nye, kan det lade sig gøre?
Kig efter Forum Converters på http://www.phpbb.com/downloads.php om dit
gamle software står der.

--
MVH Dan Molberg