ASP og Lotus Notes?
Fra : Belial

Dato : 11-08-04 13:21

Jeg er blevet kontaktet af nogen, som gerne vil have lavet en ny
hjemmesiden. De insisterer på at databasen skal være Lotus Notes. Jeg har
intet forudgående kenskab til dette program/database og står lidt forundret
over for dette. Mit spørgsmål er... kan ASP og Lotus Notes overhovedet virke
sammen?

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-04 17:37

On Wed, 11 Aug 2004 14:21:09 +0200, "Belial" <666_NOSPAM@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>over for dette. Mit spørgsmål er... kan ASP og Lotus Notes overhovedet virke

Hej og beklager mit sene svar (har ikke set dit indlæg før nu).

På din webserver skal du installere en NotesSQL odbc driver og så
kører du ellers standard SQL op mod .nsf database. Ikke noget hokus
pokus overhovedet.

Mvh. Brian