2. gang gennem det samme recordset?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-07-04 09:07

Hvordan er det lige jeg kommer til starten af et Recordset når jeg et andet
sted på siden allerede har lavet èn Do Loop (jeg vil gerne lave en til med
samme recordset længere nede)?

Mvh

KA

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 28-07-04 11:51

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message
> Hvordan er det lige jeg kommer til starten af et Recordset når jeg et
andet
> sted på siden allerede har lavet èn Do Loop (jeg vil gerne lave en til med
> samme recordset længere nede)?

Udskift selv XXX

XXX.movefirst

DO WHILE NOT XXX.EOF

XXX.movenext

loop

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-07-04 12:11

> XXX.movefirst

he - takker - det var den jeg ledte efter - havde skrevet movebegin - ku
ikke huske hvad det var.

Mange tak

KA

Fra : Morten

Dato : 28-07-04 21:14

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> he - takker - det var den jeg ledte efter - havde skrevet movebegin - ku
> ikke huske hvad det var.

Ellers så prøv movebitch, det må også virke på et eller andet ...