En form for popup
Fra : Philip Nelander

Dato : 11-08-04 21:14

Hej, jeg sidder og vil gerne lave noget, der minder om en popup.
Den eneste forskel er, at den popup jeg vil lave, skal blive i
det browser-vindue, som den er åbnet i, og ikke være der, hvis
man f.eks. minimerer det vindue, hvor den er.
Jeg ved ikke helt hvordan det er lavet, men jeg kunne forestille
mig, at det var noget med z-layers eller noget??
f.eks. bruger Jubii.dk dem til at vise deres reklamer med.

Nogen, der kan hjælpe??

//Philip

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 07:13

Philip Nelander wrote:
> [...]
> mig, at det var noget med z-layers eller noget??
> f.eks. bruger Jubii.dk dem til at vise deres reklamer med.

Man kan lave det med en <div>

eks.
"popup" tekst her <a
onclick="document.getElementById('popup').style.display =    'none'">Luk</a>