håber på hjælp!
Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 09-08-04 10:52

Jeg er gået i stå med udviklingen af www.prinzapolka.dk/index.php, hvor
jeg i øjeblikket eksperimenterer med nyt layout.
Som omtalt i tidligere tråd har jeg et problem med IE, og så længe jeg
ikke får det løst, kan jeg ikke komme videre.
Jeg mener at siden er bygget efter forskrifterne. Der er en vandret menu
øverst, en mellemdel som er delt i tre lodrette kolonner, og en vandret
slutmenu nederst. Alt validerer. Alt fungerer fint i Firefox, skalerer
pænt etc.
I IE er problemet, at hvis jeg minimerer browseren for meget, rykker
indholdet i "#maincol"-delen midt på siden ned, hvis denne del
indeholder større billeder (eller i et tilfælde en tabel). I Firefox
bliver hele indholdet "på plads".
Jeg synes jeg har prøvet alt for at rette fejlen, forsøgt med overflow:
visible etc., men intet hjælper.

Siderne, hvor problemet viser sig, er:
http://www.prinzapolka.dk/kort.php
http://www.prinzapolka.dk/baggrund/nicafugle.php
http://www.prinzapolka.dk/baggrund/esbjergmuseum.php

Jeg håber meget at nogen kan gennemskue problemet og foreslå en løsning,
for jeg er ved at blive desperat!

venlig hilsen

Jørgen Peter Kjeldsen

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 11-08-04 07:54

Jørgen Peter Kjeldsen wrote:
> Jeg håber meget at nogen kan gennemskue problemet og foreslå en løsning,
> for jeg er ved at blive desperat!

Nu skal I passe på I ikke falder over hinanden i iver efter at hjælpe!
Nå men jeg ville bare sige, at nu tror jeg nok at jeg har fået løst
problemet, så anmodningen om hjælp er hermed afblæst!

venlig hilsen

Jørgen Peter Kjeldsen