z index hjælp
Fra : Torben Rasmussen

Dato : 08-08-04 14:37

Jeg sidder og tripper over art ville lave noget skygge noget på
mit site, jeg har læst mig frem til at de er noget der hedder z
indexing, men jeg aner absolute ngenting om det.
så ville jeg da lige hører om der var nogle herinder der kan
hjælpe mig.

Jeg vil godt havde lagt skygge på et table, og/eller en td, som
fx tv2.dk gør, er det muligt, og hvordan gør man så??

Håber der er nogle der kan hjælpe

hilsen Torben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Svendsen

Dato : 08-08-04 14:44

"Torben Rasmussen" <torben@torben-rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indexing, men jeg aner absolute ngenting om det.
> så ville jeg da lige hører om der var nogle herinder der kan

Se http://www.html.dk/tutorials/css/lektion15.asp

venligst

Torben Svendsen
www.sydjyskvinselskab.dk

Fra : *XxX*

Dato : 08-08-04 23:56

"Torben Rasmussen" <torben@torben-rasmussen.dk> wrote in message
> [...]
> indexing, men jeg aner absolute ngenting om det.
> så ville jeg da lige hører om der var nogle herinder der kan

Her er lidt hjælp til z-index

Description

Specifies the stacking order of positioned elements.

Syntax
{ z-index: integer | auto }

Remarks

By default (auto), the stacking order is bottom-to-top in the order that
they appear in the HTML source. Positive z-index values are positioned above
a negative (or lesser value) z-index. Two elements with the same z-index are
stacked according to source order.

This attribute is not inherited.