css
Fra : john

Dato : 07-08-04 15:13

Jeg er ved at bygge mine sider om til css, før brugte jeg rammer bredde
181,* , 170, så den midterste ramme auto. tog den tilbageværende plads.
Nu har jeg lavet 3 spalter, hvordan kan man få den midterste spalte til at
gøre det samme med css??

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-08-04 16:14

john wrote:
> [...]
> tilbageværende plads.
> Nu har jeg lavet 3 spalter, hvordan kan man få den midterste spalte

I css laver du dette:

html, body {
margin:0;
padding:0;
}
#hojre {
float:right;
width:170px;
}
#venstre {
float:left;
width: 181px;
}

Og i html dette:

Det er vigtigt, at de tre div'er indskrives i sidens kildekode i nævnte
rækkefølge. Ellers kan nogle browsere finde på at snyde og 'stable' de tre
spalters indhold over hinanden.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin