css problem
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 02-08-04 12:42

På denne side http://www.varde-gym.dk/index.shtml kan jeg pludselig ikke
få de tre bokse til at stå som planlagt, dvs. menu til venstre, indhold
i midten osv. Jeg kan ikke få øje på, hvad der er galt og håber på, at
nogle skarpe blikke her kan hjælpe.

Det har fungeret tidligere - også efter at jeg lavede ssi-inkluderet
menu, logo og header - så hvad kan der være sket?

Venlig hilsen
Lisbet

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-08-04 13:12

Lisbet Laursen skrev:

> På denne side http://www.varde-gym.dk/index.shtml kan jeg
> pludselig ikke få de tre bokse til at stå som planlagt, dvs.
> menu til venstre, indhold i midten osv. Jeg kan ikke få øje
> på, hvad der er galt

Prøv at validere din css-kode. Du kan ikke angive procentværdier
til border-width.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 02-08-04 13:49

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Prøv at validere din css-kode. Du kan ikke angive procentværdier
> til border-width.

Tak for tippet - er nu rettet. Men problemet er der stadigvæk: Den
midterste boks til indholdet står stadig under menuboksen, selv om jeg
har reduceret bredden på både denne (center) og den højre (right).

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-08-04 14:30

Lisbet Laursen skrev:

> Tak for tippet - er nu rettet. Men problemet er der stadigvæk:
> Den midterste boks til indholdet står stadig under menuboksen,

Et muligt problem:

Du bruger <div class="left">, men angiver css-kode til
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 02-08-04 15:09

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Et muligt problem:
>
> Du bruger <div class="left">, men angiver css-kode til

Tja, nu har jeg rettet til <div id="left">, men så forsvinder menuen
bare helt!