tving den ned i bunden....
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 27-07-04 16:00

Hej

Jeg har et lille problem... Jeg har en ''bundlinie'' som skal ligge i
bunden af alle mine sider og jeg kan også sagtens få den sat ind. Men
nogle af sider´ne har kun 5-10 linier og så kommer min ''bundlinie'' jo
til at ligge midt på skærmen.
Så mit spg. er om der er en måde at tvinge min ''bundlinie'' til at
ligge sig i bunden helt i bunden af browservinduet, uden at bruge
frames?
Håber i forstår mit spg.

På Forhånd Tak!

--
Simon Moore Højer

Man lære så længe man lever
Når man ikke længere lære, lever man ikke mere.

Fra : Jane

Dato : 27-07-04 16:39

Simon Moore Højer skrev i <news:41066dfd$0$35882$14726298@news.sunsite.dk>:

> Så mit spg. er om der er en måde at tvinge min ''bundlinie'' til at
> ligge sig i bunden helt i bunden af browservinduet, uden at bruge
> frames?

Jeps. Jeg har kæmpet med det samme, og været heldig at
Erik Ginnerskov har hjulpet. Jeg fatter stadig ikke helt
hvordan det går til men du er velkommen til at se om du
kan finde ud af det ved at kigge i koden på siden:

http://www.skovtrolden.nyraad.net/

Jane - kan godt lide menu i bunden
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 27-07-04 17:23

> [...]
> hvordan det går til men du er velkommen til at se om du
> kan finde ud af det ved at kigge i koden på siden:

Tusind tak! Det var lige præcis det jeg skulle bruge.