mhalist
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 15:17

Nu går det helt galt for mig...

Jeg benytter FrontPage til at lave mit websted, som består af nogle sider,
samt en bundtekst og en menu. bundteksten og menuen indsætter jeg i
FrontPage som: indsæt - komponent - inkluderet side.

Bundteksten er på alle mine sider, når jeg kigger i browseren, men når jeg
inkluderer min menu går det galt.

Jeg har fundet en menu fra følgende side:
http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example3.html

Menuen hedder mhalist og er en topmenu med drop down og fungerer vha.
javascript (men kan dog ses / bruges som træ-menu uden javascript)

Min menu-html fil fungerer fint, når den er alene, men når jeg inluderer
den, så bliver det til træ-struktur fremfor drop down menu.

Har nogen et godt forslag?

Michael Vinter

Fra : jopa

Dato : 23-07-04 15:26

Vint <ingen> skrev bla:
> Nu går det helt galt for mig...

Uha da har du et link til den gale side

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-04 02:01

"jopa" <j@web-templates.invalid> skrev i en meddelelse

> Uha da har du et link til den gale side

Ja, det kan jeg da godt, men lige for at advare, så knækker jeg et eller
andet i min hjerne efterhånden, når jeg ser på "mysteriet"...

Linket til testsiden er her : http://home1.stofanet.dk/m-s/index.htm#

bemærk dog, at som siden, hvor menuen vises i sit eget vindue IKKE ser lige
sådan ud, efter den er lagt på nettet, som den gør, når jeg "vis i browser"
fra Frontpage2000.

Klikker jeg på "vis i browser" fra Frontpage, så kommer menuen til at se
nogenlunde ud som på denne side: (Bare ikke, når den inkluderes i andre
sider som ved ovenstående link) :
http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example3.html

mvh-
Michael Vinther Sørensen

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 24-07-04 08:33

Vint wrote:

Michael!!!! Der er et forkert link til stylesheetet! så hele dit
dokument er ustyled. Jeg får nemlig kun menuen som en ganske alm liste.

Jeg ved ikke om det er det, menprøv at fjerne / foran m-s det betyder at
du linker til webroot/m-s/...../stle.css er det rigtigt?

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-07-04 14:08

Du skal manuelt indsætte Javascriptet i headeren på alle sider.
Kun body delen inkluderes. Intet andet.

Jeg kan anbefale at du stiller Frontpage specifikke spørgsmål i
d.e.i.w.frontpage.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-04 16:24

> Du skal manuelt indsætte Javascriptet i headeren på alle sider.
> Kun body delen inkluderes. Intet andet.

Hej,

det var der, problemet var. nu funger det. Takker

> Jeg kan anbefale at du stiller Frontpage specifikke spørgsmål i
> d.e.i.w.frontpage.

OK

Michael Vinter Sørensen