Checkbox - enten/eller?
Fra : henrik

Dato : 18-07-04 07:39

Hej,

Jeg har to checkboxe, en med ja og en med nej. Men hvordan forhindrer jeg,
at der kan krydses af i begge? Som det er nu, er default = ja, men når man
klikker på nej, er der flueben i begge. Så vil jeg gerne have fluebenet i ja
til automatisk at forsvinde.

Anyone?

Tak.

henrik

Fra : Julius Madsen

Dato : 18-07-04 09:04

henrik wrote:
> [...]
> klikker på nej, er der flueben i begge. Så vil jeg gerne have fluebenet i ja
Det letteste ville være at bruge radio buttons i stedet.. De er lavet
til formålet :)
Hvis du ikke har helt styr på radio buttons kan du evt. kigge her:
http://www.html.dk/artikler/00011/

mvh. Julius

Fra : henrik

Dato : 18-07-04 10:22

> Det letteste ville være at bruge radio buttons i stedet.. De er lavet
> til formålet :)

Tak, det løste problemet!