Opera overflow:hidden;
Fra : J.K.Arning

Dato : 16-07-04 00:10

Kan nogle bekræfte eller modsat at overflow:hidden;
virker i Opera ?

Aktuelt testet i Opera 7.52 på WinXP og der skjules
overskydende tekst godt nok men den forårsager en
scroll på siden.

( Baladen kommer fra den 3. spalt yderst til højre )

Se:
http://test.arning.dk/index_2_test.shtml

Ved overflow:auto; kommer der en scroll som der skal.

Se:
http://test.arning.dk/index_2.shtml

Ifølge http://www.quirksmode.org/css/overflow.html
skulle hidden virke i Opera 5+

Men er det kun i quirksmode ?
Lige der her med quirksmode er jeg ikke inde i så
jeg kan ikke sige om det gør forskellen.

Regards

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-07-04 01:09

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> writes:

> Kan nogle bekræfte eller modsat at overflow:hidden;
> virker i Opera ?

Den *virker*, omend ...

> Aktuelt testet i Opera 7.52 på WinXP og der skjules
> overskydende tekst godt nok men den forårsager en
> scroll på siden.

.... det er desværre rigtigt. Dybt irriterende.

/L

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-07-04 09:44

J.K.Arning skrev:

> [...]
>virker i Opera ?

>Aktuelt testet i Opera 7.52 på WinXP og der skjules
>overskydende tekst godt nok men den forårsager en

Ikke i min Opera 7.52 på XP (på din testside).

--
Bertel

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-07-04 12:06

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ikke i min Opera 7.52 på XP (på din testside).

Jeg kører med 1440 X 1050 i opløsning og i maksimeret
tilstand scroller den stadigt ?

Jeg lægger lige et billede i dk.binaer under samme
subject.

Hvordan kan der være forskel på hvordan det
vises i samme browser på samme OS på 2
forskellige maskiner ?

Regards