Print af links, akronymer og forkortelser
Fra : Frederik Sigurd

Dato : 02-07-04 13:04

Hej!

Har engang læst en artikel om, at man kan få sine links, akronymer og
forkortelser skrevet i sin fulde længde ved udprint.

Kan dog ikke huske, hvad man skal skrive i sit stylesheet og kan ikke lige
finde artiklen igen.

Nogle der har noget erfaring på det område?

hvis det samtidig er IE venligt ville det jo være schön, men jeg ved ikke om
man kan forvente det!

/Frederik

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 02-07-04 14:15

"Frederik Sigurd" <frede@stud.ku.dk> wrote in

> Har engang læst en artikel om, at man kan få sine links, akronymer og
> forkortelser skrevet i sin fulde længde ved udprint.
>
> Nogle der har noget erfaring på det område?

Det er ikke noget jeg har brugt, men dette burde virke:

@media print {
   acronym:after, abbr:after {
       content:attr(title);
   }
   a:after {
       content:attr(href);
   }
}

Ved udprint bør det efter hvert link/forkortelse blive udskrevet enten
link adressen eller hvad forkortelsen står for.

> hvis det samtidig er IE venligt ville det jo være schön, men jeg ved
> ikke om man kan forvente det!

Du får det ikke til at virke i IE uden javascript, og det bliver sikkert
noget værre rod.
--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Frederik Sigurd

Dato : 02-07-04 15:52

Tak for hjælpen! Det ser ud til at virke :)

/Frederik