Centrering i html
Fra : Tina Overgaard

Dato : 25-06-04 10:45

Hejsa NG

Jeg har to billeder som jeg vil have i midten, og jeg vil gerne at de
automatisk bliver centret ligemeget hvilken opløsning man køre i. Men jeg
kan bare ikke huske den kommando man skriver for at det kan lade sig gøre,
nogle der kan hjælpe?

Mvh.
Tina

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-06-04 10:53

Tina Overgaard wrote:
> [...]
> automatisk bliver centret ligemeget hvilken opløsning man køre i. Men
> jeg kan bare ikke huske den kommando man skriver for at det kan lade

Læs om centrering her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/flyd.asp

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 25-06-04 18:00

Tina Overgaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> kan bare ikke huske den kommando man skriver for at det kan lade sig gøre,

prøv med <center> BiLLEDE </center>

Torben Rasmussen
http://torben-rasmussen.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-06-04 00:16

Torben Rasmussen wrote:

> prøv med <center> BiLLEDE </center>

Hvorfor dog det?

Det er forældet kode - html 3.2.

Skulle det være noget i den stil, ville dette være bedre:

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin