Auto opdater
Fra : Kruger

Dato : 24-06-04 09:24

Hvordan laver jeg et script der automatisk opdaterer min side
hver X sekund?

På forhånd tak!

Mvh Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Thy

Dato : 24-06-04 09:38

Kruger uttered:
> Hvordan laver jeg et script der automatisk opdaterer min side
> hver X sekund?

Ingen grund til at lave et script, bare indsæt flg. linie i <head> på
din side:

(Hvor X er antal sekunder mellem refresh.)

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 24-06-04 13:21

Kristian Thy wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kruger uttered:
>
> Ingen grund til at lave et script, bare indsæt flg. linie i <head> på
> din side:

> (Hvor X er antal sekunder mellem refresh.)

Jeg har lige rettet lidt i koden, da den vist ikke var helt rigtig.

Og ja, det er pænt stressende når man sætter den til at opdaterer for
tit, så lad vær med det..

Hilsen Torben
http://torben-rasmussen.dk

Fra : Kristian Thy

Dato : 24-06-04 16:24

Torben Rasmussen uttered:

> Jeg har lige rettet lidt i koden, da den vist ikke var helt rigtig.

Godt set, men desværre retter du ikke fejlen - problemet er at jeg har
fået sat et " ind efter url= - det rigtige tag ser således ud:

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt

Fra : Peter Anskjær

Dato : 24-06-04 09:47

"Kruger" <m__kruger@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver jeg et script der automatisk opdaterer min side
> hver X sekund?
>
> På forhånd tak!

Du har jo fået svaret andetsteds, du skal dog lige være opmærksom på to
ting, for det første kan brugeren have valgt at slå opdatering via meta fra.
For det andet kan det være meget irreterende hvis det er for ofte siden
opdateres da brugere der gerne vil skrive en ny adresse i adresse-feltet får
slettet det de har skrevet ved opdatering.

Mvh
Peter