Struer Net - Virker det?
Fra : Kim Jespersen

Dato : 23-07-04 15:03

Hej NG

Nu er jeg så heldig at leve i det mørke Jylland hvor Struernet kan
levere Bredbånd til fornuftige penge.
Jeg har tænkt på et par forskellige forbindelser, 2024/256, 512/256 &
512/512.
Uploaden skal helst ikke under 256, da jeg vil til at bruge Skype og
konference noget mere, nu da uploaden tillader det.
Men er det noget der virker? Positive og negative erfaringer modtages
med glæde.

På forhånd tak
Kim

Fra : Morten Dueholm

Dato : 24-07-04 12:50

Kim Jespersen wrote:
> Men er det noget der virker? Positive og negative erfaringer modtages
> med glæde.

Jeg har haft struer.net siden september 2003. Fungerer upåklageligt. Har haft kortvarige problemer tre gange. Første gang løste det sig selv (vistnok et TDC-problem på centralen), anden gang havde routeren "glemt" sin opsætning (de bruger nu en anden router som standard), og tredje gang skulle der en ny router til - den virkede kun 99% af tiden, og blev derfor skiftet i løbet af få dage. Supporten været hurtig og kompetent.

Deres priser virker attraktive, men husk at mail og usenet ikke er inkluderet i prisen.

M.v.h.
Morten Dueholm, Viborg