TDC router login standard?
Fra : Jesper

Dato : 18-07-04 20:39

Jeg har smidt min manual væk men har dog kodeord og password, men
disse virker ikke. I hvert fald ikke første gang man skal ind på
modem.
.. Når man skal logge ind første gang er det ligesom på CC noget ala
"Admin"/1234 eller hva?

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-07-04 22:33

"Jesper" <jeppen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> modem.
> . Når man skal logge ind første gang er det ligesom på CC noget ala
Jeg har svaret dig i dk.edb.internet ...

Undlad venligst at skrive samme besked til flere grupper uden at krydsposte.
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost

/MD

Fra : Morten Davidsen

Dato : 18-07-04 22:34

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> Undlad venligst at skrive samme besked til flere grupper uden at
krydsposte.
> http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost
Her var et bedre link:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html