Problemer med at nå danskebank.dk og Tele2~
Fra : Henrik

Dato : 03-07-04 21:52

Hej

Er jeg den eneste Tele2adsl kunde der har problemer med at komme i
kontakt med danskebank.dk og Tele2.dk?
Problemerne startede i torsdags...

mvh
Henrik

Fra : Nicolai

Dato : 03-07-04 22:53

"Henrik" <Henrik@neverneverland.dk> wrote in message

> Er jeg den eneste Tele2adsl kunde der har problemer med at komme i
> kontakt med danskebank.dk og Tele2.dk?
> Problemerne startede i torsdags...

Det har jeg ikke problem med. :).

> mvh
> Henrik

Nicolai

Fra : Kent Friis

Dato : 04-07-04 12:13

Den Sat, 03 Jul 2004 22:52:17 +0200 skrev Henrik:
> Hej
>
> Er jeg den eneste Tele2adsl kunde der har problemer med at komme i
> kontakt med danskebank.dk og Tele2.dk?
> Problemerne startede i torsdags...

Jeg kan fint, til gengæld kan jeg ikke få kontakt til sunsite.dk

Det var vist også omkring torsdag det startede.

Mvh
Kent

Fra : Lars

Dato : 04-07-04 13:24

On 04 Jul 2004 11:12:48 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid>
wrote:

>Jeg kan fint, til gengæld kan jeg ikke få kontakt til sunsite.dk

Alle 3 virker fint herfra, til gengæld virker zitechnet.dk ikke
for mig.

>Det var vist også omkring torsdag det startede.

Det tror jeg også var der mine problemer startede.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Henrik

Dato : 04-07-04 14:47

On Sun, 04 Jul 2004 14:23:46 +0200, Lars
<go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> wrote:

>Alle 3 virker fint herfra, til gengæld virker zitechnet.dk ikke
>for mig.

>Det tror jeg også var der mine problemer startede.

Hej

sunsite.dk og zitechnet.dk virker fint herfra...

mvh
Henrik