Completion rate
Fra : Klaes K

Dato : 06-08-04 23:17

Hejsa

Jeg har adsl hos TDC og overvejer at skifte til en anden udbyder, så jeg
tænkte:

Er der nogen, der kender comletion rates/ Retention rates på newsserere hos
eks. Tele2, Cybercity og Tiscili? Da begge dele er rimeligt gode hos TDC
(fremragende/ca. 2 dage) skal der jo helst tæt på det det samme til før jeg
vil overveje at skifte.

MVH

Den Forvirrede.......

Fra : Ballepresseren

Dato : 17-08-04 11:33

On 06 Aug 2004 22:17:19 GMT, Klaes K <klaesdk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>(fremragende/ca. 2 dage) skal der jo helst tæt på det det samme til før jeg

Tele2 har en glimrende retention på alle danske grupper...jeg mener
det er noget med 3-4 uger