Internet dial up i Rumænien.
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 06-08-04 20:17

Jeg skal lave en internet opkobling på en bærbar computer i Rumænien, i byen
Lugoj. Med et 56 Kb modem. Og vil gerne have det hele sat op herhjemme fra.
( Til nogle børn - så det skal helst fungere nemt for dem) Hvilke dial up
providere er der i Lugoj - kunne I hjælpe mig dér? Og hvad mon prisen er for
opkobling?

Mvh Thomas

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-08-04 21:16

Thomas Jacobsen wrote:

> [...]
> herhjemme fra. ( Til nogle børn - så det skal helst fungere nemt for
> dem) Hvilke dial up providere er der i Lugoj - kunne I hjælpe mig dér?

www.google.com

"ISP site:ro"

første hit:
http://webdirectory.rol.ro/webdir.aspx?ct=C:1-11