news.dansketelecom.com HJÆLP ?
Fra : Kim

Dato : 02-08-04 17:51

Jeg er nu tvunget røget på www.telelet.dk
af vores boligforening hvor vi er tvunget til at
bruge news.dansketelecom.com
for at kunne læse og skrive i NG.

Problemet er nu for mig at jeg ikke kan
abonnere på alle de grupper som jeg gjorde før.
Her kan bl.a. nævnes:
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
dk.edb.internet.udbydere.webhotel
dk.edb.internet.software.mail+news
dk.edb.hardware.drev.cd-rom
dk.edb.system.ms-windows
dk.undervisning.folkeskole
samt den/de NG hvor man kan upload små billeder/filer
dk.binæer tror jeg den hedder, der er hvist nogle stykker.

Hvordan kan jeg få afhjulpet dette problem så jeg
kan læse/skrive i alle NG igen ?

Gerne billigt eller gratis.

Mvh Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-04 18:38

Kim skrev:

>Problemet er nu for mig at jeg ikke kan
>abonnere på alle de grupper som jeg gjorde før.

Se svar i news:dk.edb.internet, som er den rigtige gruppe til
spørgsmålene.

Når du stiller spørgsmålet i flere grupper så bør du x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør du det ved
at skrive nyhedsgruppenavnene i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-08-04 22:33

Hej Kim

Hvis du ringer til Danske Telecoms support (70 27 47 27), så kan de
hurtigt hjælpe dig med at få de relevante gruppe tilføjet til din
liste...

Binære grupper tror jeg dog ikke du får adgang til...

mvh
Lars Christensen