Ang. Newsgroups udbydere
Fra : JoHnNy

Dato : 18-07-04 18:09

Findes der nogle steder hvor man kan "sign" op til newsgroups udbydere, uden
at man absolut skal bruge Dankort/Visa

mvh

Johnny

Fra : Jesper Lund

Dato : 18-07-04 18:15

JoHnNy <grevingeFJERNDETTE@pc.dk> wrote:

> Findes der nogle steder hvor man kan "sign" op til newsgroups
> udbydere, uden at man absolut skal bruge Dankort/Visa

http://news.individual.net/
er helt gratis (og god), men kun tekst grupper.

--
Jesper Lund

Fra : JoHnNy

Dato : 18-07-04 18:19

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse

> http://news.individual.net/
> er helt gratis (og god), men kun tekst grupper.

ok tak...
Hvad med de binære grupper

Johnny

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-04 18:43

JoHnNy skrev:

>Hvad med de binære grupper

De koster som regel penge fordi de er tunge.

--
Bertel

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-07-04 18:51

Den 18 jul 2004 mumlede Bertel Lund Hansen noget i denne stil:

> De koster som regel penge fordi de er tunge.

Han vil jo gerne betale penge. Bare ikke med DK/Visa.

--
Palle Jensen

Fra : JoHnNy

Dato : 18-07-04 19:31

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Den 18 jul 2004 mumlede Bertel Lund Hansen noget i denne stil:

> Han vil jo gerne betale penge. Bare ikke med DK/Visa.

Ja, korrekt, men findes de????

Johnny

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-07-04 20:56

"JoHnNy" <grevingeFJERNDETTE@pc.dk> wrote in

> Ja, korrekt, men findes de????

easynews.com mener jeg tillader at man kan tilmelde sig og betale kontant
eller ved at donere noget hardware .... men tjek deres signup side. Der
står alle detaljerne.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : ttoet

Dato : 18-07-04 19:32

"JoHnNy" <grevingeFJERNDETTE@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle steder hvor man kan "sign" op til newsgroups udbydere,
> [...]

Du kan evt. forsøge Barditch. Èt eller andet sted på denne side:
http://news.barditch.com/join.html står der noget om at man kan bestille en
mail-in formular så man kan betale kontant.

Jeg kender ikke selv det pågældende firma men har fået det anbefalet af én
af mine kammerater.

Thoeger