Mangler Kobber !!!!
Fra : J. Andersen

Dato : 15-07-04 21:48

Hej
Jeg har lige fået afslag på ADSL pga. manglende kobber.
Jeg bruger det hele da jeg har ISDN.
Teledanmark tilbyder at jeg kan køre adsl sammen med ISDN, hvor jeg hos
Cybercity skal have et ledigt sæt ledninger.

Findes der flere som teledanmark der tilbyder dette ?
Er der andre udbudere det tilbyder noget ligende evt. trødløst. satelit ol.

VH Jacob

Fra : Claus

Dato : 16-07-04 19:49

Tele2 levere 100% som TDC og endda billigt, og i mit tilfælde meget stabilt
/Claus

Fra : Kent Friis

Dato : 01-08-04 13:38

Den Fri, 16 Jul 2004 20:48:51 +0200 skrev Claus:
> Tele2 levere 100% som TDC og endda billigt, og i mit tilfælde meget stabilt
> /Claus

Er du helt sikker på det er Tele2? Her ligger de nemlig på 3-5 afbrydelser
om dagen i den tid PC'en er tændt.

Så meget at jeg nu har en ping kørende konstant, så jeg kan se hvornår
det ikke kan betale sig at flippe ud over spillet når det pludselig
går i stå.

Mvh
Kent

Fra : Claus

Dato : 02-08-04 20:43

> Er du helt sikker på det er Tele2? Her ligger de nemlig på 3-5 afbrydelser
> om dagen i den tid PC'en er tændt.

Jep helt sikker endnu ikke et nedbrud, det nærmeste jeg kan komme det er et
enkelt udfald der skyldtes min trådløse router der nu er skiftet ud. Men
endnu ikke grundet nettet.

Har du systematisk høje pingtider og i så fald hvilke
servere/serverplaceringer drejer det sig om vil da gerne se hvordan min
forbindelse ser ud i forhold til disse.

/Claus

Fra : Anders

Dato : 20-09-04 08:01

Jeg var selv ude for samme problem, da jeg skulle kobles
til hos SkodCity (Cybercity).

Der kom så en teleteknikker fra TDC og lagde ekstra kobber ind.

/Anders