TDC og Stofanet - intern aftale?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-07-04 00:41

Hej alle

Min datter er (endnu engang) flyttet internt i Århus. Hun har
hidtil haft Stofanet, men på den nye adresse er der ikke
Stofanet. Der er et netstik som tilhører TDC.

Når hun spørger Stofanet om hun kan få en tilslutning, siger de
at det må de ikke hvis der allerede er TDC-tilslutning.

Er det rigtigt? og lovligt?

--
Bertel

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 07-07-04 01:21

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> enriched usenet with:

> [...]
>
> Når hun spørger Stofanet om hun kan få en tilslutning, siger de
> at det må de ikke hvis der allerede er TDC-tilslutning.

Det er nu noget kluntet formuleret fra Stofanets side.

Nu skriver du ikke om din datter bor til leje eller i en ejerlejlighed.
Hvis hun er lejer har den boligforening, andelsforening eller udlejer, hun
bor i/hos, lavet en aftale med TDC Kabeltv om levering af signal, og så kan
hun ikke selv vælge en anden leverandør, med mindre alle i
forening/ejendommen skifter.
Hvis hun bor i en ejerlejlighed, kan hun i princippet selv vælge
leverandør, men med mindre Stofa har kabler gravet på den gade hun bor på,
vil det blive pænt dyrt. Nogle få steder i Århus, primært på Trøjborg, kan
man selv vælge mellem TDC Kabeltv og STofa

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-07-04 01:34

Lars Kyndi Laursen skrev:

>Det er nu noget kluntet formuleret fra Stofanets side.

Så kan jeg bedre forstå det. Tak for forklaringen.

> [...]
>vil det blive pænt dyrt. Nogle få steder i Århus, primært på Trøjborg, kan
>man selv vælge mellem TDC Kabeltv og STofa

Hun bor til leje i en ejendom på Åboulevarden.

--
Bertel

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 07-07-04 06:45

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> enriched usenet with:

> Hun bor til leje i en ejendom på Åboulevarden.

Så er der nok ikke noget at gøre, men man kan finde værre internetprodukter
end Webspeed, og dem, der sidder i supporten, er i hvert fald nogle
umanerligt flinke mennesker

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Lex & Klatten - For Kendt

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-04 12:39

> Så kan jeg bedre forstå det. Tak for forklaringen.

> Hun bor til leje i en ejendom på Åboulevarden.

Hmmm, er det Åboulevarden 8000? Jeg synes at jeg kan se at "vi" har kunder i
det område, men der er nogle områder hvor det er delt meget mystisk op, hvem
der levere kabeltv...

> --
> Bertel

Lars B

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-07-04 15:37

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev:

>Hmmm, er det Åboulevarden 8000?

Ja det er.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 17:40

> Ja det er.

Må jeg skrive direkte til dig?

> --
> Bertel

Lars B

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-07-04 21:54

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev:

>Må jeg skrive direkte til dig?

Ja, meget gerne.

Jeg synes det er noget griseri at nogle folk bliver knotne over
at få mails. De der har behov for at skrive privat til mig, er
inderligt velkomne til det, og det har ikke været misbrugt i de
10 år jeg har været på nettet.

--
Bertel

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 13-07-04 22:03

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> [...]
> at få mails. De der har behov for at skrive privat til mig, er
> inderligt velkomne til det, og det har ikke været misbrugt i de

Lucky you har oplevet det et par gange

Mikkel