Cybercity gave igen?
Fra : Nichlas

Dato : 27-06-04 15:40

Min forbindelse blev forleden dag pludselig opgraderet fra 1024/256 til
15xx/512 hos CC, er der nogen der har oplevet noget lignende..

Det gav mig dog nogle problemer da min linje ikke kan klare mere end 480Kbit
upload, så jeg ringede ind til dem og få min gamle hastighed tilbage.

Det underlige var at de bad mig ringe til kundeservice og få hastigheden
nedsat permanent igen "om 2 dage".. måske er der noget i gærde og måske
ikke..

Hvis jeg er den eneste det er sket for er der selvfølgelig ikke noget i
vente.. så har jeg nok bare været ude for en af de bedre fejl :)

Men øv.. hvis min linje havde været bedre havde jeg dælme haft en rar
forbindelse :D

Fra : Morten Davidsen

Dato : 27-06-04 16:21

"Nichlas" <nichlas@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Min forbindelse blev forleden dag pludselig opgraderet fra 1024/256 til
> 15xx/512 hos CC, er der nogen der har oplevet noget lignende..
Kender nogle der er blevet opgraderet fra 1024/256 til 1536/512 og det samme
med nogle fra 1024/512 som er gået til 1536/512 .. (i alle tilfælde har det
været "gamle trofaste kunder" :D)

> Det gav mig dog nogle problemer da min linje ikke kan klare mere end
480Kbit
> upload, så jeg ringede ind til dem og få min gamle hastighed tilbage.
Ærgeligt, vi kan jo ikke alle være lige heldige med kobberet

> Det underlige var at de bad mig ringe til kundeservice og få hastigheden
> nedsat permanent igen "om 2 dage".. måske er der noget i gærde og måske
> ikke..
Lad mig gætte, du ringede til dem i går? - dvs. på en lørdag hvor
kundeservice har lukket.
Derfor bad de dig nok ringe mandag 9-17 i stedet hvor kundeservice har
åbent. Det er kundeservice der står for at ændre på folks abonnement, og
derfor er du nok blevet henvist til dem.

> Hvis jeg er den eneste det er sket for er der selvfølgelig ikke noget i
> vente.. så har jeg nok bare været ude for en af de bedre fejl :)
I vente og i gærde? - hvad hentyder du til her?

> Men øv.. hvis min linje havde været bedre havde jeg dælme haft en rar
> forbindelse :D
Ja .. det er bare ærgeligt ..

/MD

Fra : Nichlas

Dato : 27-06-04 21:51

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> wrote in message
> [...]
> åbent. Det er kundeservice der står for at ændre på folks abonnement, og
> derfor er du nok blevet henvist til dem.

Nej, idag. Derfor synes jeg det var underligt.. min paranoia sagde mig at
der var et eller andet der ikke var blevet annonceret endnu..

> I vente og i gærde? - hvad hentyder du til her?

De plejer gerne at fortælle alt og alle når de pludselig opgraderer folks
forbindelser.. og hvis det var en ny "påskegave" kunne det jo være det
skete for mange andre også..