RAM til MS-6380E bundkort
Fra : - ZULU -

Dato : 11-08-04 15:09

Jeg har fået et brugt bundkort MSI KT3 Ultr2 Series, MS-6380E v1.3 ATX med
AMD Thunderbird 1400 processor. Men skal have mig noget RAM til kortet. Af
MSI's hjemmeside:
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=KT3_Ultra2
fremgår at kortet supporterer:
Supports 2.5V DDR200/266/333 DDR SDRAM DIMM

Betyder det at det slet ikke kan bruge DDR400?
Eller at DDR400 blot vil køre som DDR333?

Relevant for om jeg skal købe PC2700 eller PC3200 RAM...

PFT
Zulu

To send an email, please take off your HAT before using this address:
frodkirhat@hotmail.com

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 11-08-04 17:14

On Wed, 11 Aug 2004 16:08:49 +0200, " - ZULU -" <z@z.z> wrote:

> [...]
>
>Betyder det at det slet ikke kan bruge DDR400?
>Eller at DDR400 blot vil køre som DDR333?
>
>Relevant for om jeg skal købe PC2700 eller PC3200 RAM...

RAM kan normalt uden problemer køre langsommere end den max.
hastighed, det er beregnet til.

Kig f.eks. her (jeg har søgt på dit motherboard):

http://makeashorterlink.com/?O43632609

Crucial garanterer, at disse RAM-moduler vil fungere med det angivne
motherboard.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen