Finder WinXP automatisk et PC card ?
Fra : Mogens

Dato : 09-08-04 07:09

Hej

Konen har lige købt en bærbar, og jeg ville fluks forsyne den med trådløst
net kort. Men maskinen finder aldrig noget tilsluttet kort.

Når man sætter et kort i en maskine, skal WinXP så opdage det tilsluttede
kort lige som når man sætter noget i USB porten ?

Mogens

Fra : Gevaldi

Dato : 09-08-04 07:22

Mogens skriblede:
> [...]
>
> Når man sætter et kort i en maskine, skal WinXP så opdage
> det tilsluttede kort lige som når man sætter noget i USB

Da der findes en gruppe til bærbare pc'er
så vil du muligvis have mere held med dig
der: news:dk.edb.hardware.baerbar

--
/Gevaldi

Fra : Mogens

Dato : 09-08-04 07:40

> Da der findes en gruppe til bærbare pc'er
> så vil du muligvis have mere held med dig
> der: news:dk.edb.hardware.baerbar

Ok - den gruppe er ny i min news reader - jeg prøver selvfølgelig der.

Mogens