Anbefaling af webcam?
Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 06-08-04 20:20

Hej!

Kan I anbefale et godt bud på et webcam i god kvalitet. Det må ikke være for
sart omkring lysforhold og billedet skal være fornuftigt så det også er til
at holde ud at se på! Max pris: 1000 kr (plus/minus en sjat

Ser frem til at høre fra Jer,

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-08-04 21:40

Bjarke Rasmussen wrote:

> Kan I anbefale et godt bud på et webcam i god kvalitet. Det må ikke

Creative Webcam NX Ultra.

> det også er til at holde ud at se på! Max pris: 1000 kr (plus/minus
> en sjat

Er -500,- godt nok?

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas VJ

Dato : 06-08-04 22:33

> Creative Webcam NX Ultra.

Bemærk, Bjarke sagde "god kvalitet"...
Ikke at jeg har et bedre bud men IMHO er creative labs helt sikkert på
listen over marketingsfirmaer / hardware leverandører jeg aldrig kunne finde
på at købe varer fra.

mvh
Thomas

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 07-08-04 09:14

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> wrote in message

> [...]
> Ikke at jeg har et bedre bud men IMHO er creative labs helt sikkert på
> listen over marketingsfirmaer / hardware leverandører jeg aldrig kunne

Og fordi at du ikke vil købe det, kan det godt være god kvalitet.

Mogens

Fra : Thomas VJ

Dato : 07-08-04 10:25

"Mogens Nielsen" <moni@sol.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Og fordi at du ikke vil købe det, kan det godt være god kvalitet.

Erhm Nej, jeg vil ikke købe det fordi creative er skod kvalitet i en pæn
indpakning...

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 07-08-04 10:41

> Erhm Nej, jeg vil ikke købe det fordi creative er skod kvalitet i en pæn
> indpakning...

Vil venligst bede Jer om at finde en anden tråd at diskutere dette!
dk.mudderkast kunne været en mulighed!

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-08-04 21:28

Thomas VJ wrote:

> Ikke at jeg har et bedre bud men IMHO er creative labs helt sikkert på
> listen over marketingsfirmaer / hardware leverandører jeg aldrig
> kunne finde på at købe varer fra.

Jeg har gennem tiderne haft meget hardware fra Creative Labs og kun én
ting har der været noget at udsætte på og det var et gammelt
Soundblaster 1.0

PT har jeg er GF4 Ti4200 i maskine og det virker ganske perfekt. Det
samme gør mit Webcam 3.

Jesper G. Poulsen

Fra : Villy Jensen

Dato : 07-08-04 06:52

> [...]
til
> at holde ud at se på! Max pris: 1000 kr (plus/minus en sjat

Har meget positive erfaringer med billedhastighed, -kvalitet, og
lysfølsomhed på
Creative WebCam3 (CMOS sensor fra OmniVision) samt
Philips PCVC 750K Toucam Pro 3D (CCD sensor fra Sony) (fin farvegengivelse
med originaloptik)

Junior har et billigLogitechkamera med OK billedhastighed, lidt
billedekvalitet og hverdagslysfølsomhed
GLEM Labtec billigkamera fra Netto med billedhastighed(?), skodkvalitet,
skodfarver og skodlysfølsomhed (158,-)

I dag vil jeg umiddelbart foreslå
Philips PCVC 840K Toucam Pro 3D II eller Logitech QuickcamPro4000

Hvis du skal til at udskifte optikken, så skal du huske at montere IR-filter

Se oversigt på
http://homepage.ntlworld.com/molyned/web-cameras.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 07-08-04 10:42

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> skodfarver og skodlysfølsomhed (158,-)
>
> I dag vil jeg umiddelbart foreslå
> Philips PCVC 840K Toucam Pro 3D II eller Logitech QuickcamPro4000

Mange tak for de gode bud... jeg ser nærmere på det!

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : Villy Jensen

Dato : 07-08-04 07:04