hvordan kobler jeg pc'erne sammen via usb
Fra : Ulla Ipsen

Dato : 06-08-04 18:50

Hej igen.
Nu har jeg fået mit kabel beregnet til overførsel af data fra en computer
til en anden, ... men jeg har nu forsøgt 117 gange at forbinde dem, og jeg
kan ikke få det til at lykkes. Er der en eller anden der har en
"brugsanvisning" eller løsningsforslag.
Du/I må gerne svare direkte på kennel-snabela-samolon.dk

--
Ulla
Kennel@samolon.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-04 19:26

Ulla Ipsen wrote:

> [...]
> til en anden, ... men jeg har nu forsøgt 117 gange at forbinde dem, og jeg
> kan ikke få det til at lykkes. Er der en eller anden der har en

Er det følgende kabel der er tale om?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=284996864&n=496908102&pn=552659841

> Du/I må gerne svare direkte på kennel-snabela-samolon.dk

Meget smart at sløre sin mailadresse i sit indlæg...

> Ulla
> Kennel@samolon.dk
> www.samolon.dk

Knap så smart ikke at slørre det i sin signatur eller i FROM headeren
for den sags skyld.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ulla Ipsen

Dato : 06-08-04 20:25

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Meget smart at sløre sin mailadresse i sit indlæg...

> Knap så smart ikke at slørre det i sin signatur eller i FROM headeren

ja det var da en torsk der ville noget, den med sløringen.......... ja det
er sådan et kabel jeg har købt.
Ulla

undskyld Anders, en "brøler kommer sjældent alene!!!