Mpeg kort
Fra : busted123

Dato : 06-05-01 21:56

Jeg har lige bestilt et Creative dxr3 kort, men kommer pludselig i tvivl om
det var det rette valg, efter at have læst forskellige steder, at der er
mange
som har problemmer med at få det til at køre under win2000.

Er det rigtigt at det ikke kører ordentligt under win2000?

Bør jeg hellere afbestille kortet og købe et Hollywood + kort i stedet?

På forhånd tak

Peter

Fra : James

Dato : 06-05-01 22:14

Jeg ved ikke meget om creative's dxr kort, men kan forsikre dig, at hvis du
går hen og får et hollywood + så får du ingen problemer. Har det selv et og
har haft det installeret under win 95, win98, win98se, winnt og win2k. ingen
problemer. Installere driveren og afspiller-softwaren og vupsi så køre det
der ud af (fra du står med kortet i hånden til du ser din første dvd film
tager ca. 5 min).
PS. Kvaliteten er jo selvfølgelig helt i top :)
håber du kan bruge det til noget.
- James

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 06-05-01 23:04

James wrote:

> [...]
> har haft det installeret under win 95, win98, win98se, winnt og win2k. ingen

Det er et og samme kort. Hollywood+ Driveren duer ihvertfald sammen med
det...
Glæder vi os ikke til WinXP og alle de rare driver-inkobabiliteter det
må medføre :)

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : James

Dato : 07-05-01 11:53

"Rasmus Klitgaard-Nielsen" <pinky@cs.auc.dk> wrote in message

> [...]
> det...
> Glæder vi os ikke til WinXP og alle de rare driver-inkobabiliteter det

Hvis det giver lige så mange understøttelses problemer som da win2k udkom,
så bliver det et være roderri :(.
Men nu får vi af se :)

Fra : James

Dato : 06-05-01 22:15

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-05-01 07:05

> Er det rigtigt at det ikke kører ordentligt under win2000?
> Bør jeg hellere afbestille kortet og købe et Hollywood + kort i stedet?

Mit kører helt fint med zone selector og hollywood drivere ...
(Den originale sw er stadig plumberet ....)

/A