Min Computer vil ikke starte.
Fra : Kim

Dato : 05-08-04 17:46

Hvad kan der være galt med min computer , i forgårs kørte den fint , og da
jeg ville starte den igår var der overhovedet ingen liv i den, når jeg
trykker på start knappen på kabinettet er den bare helt død ingen blæsere
kører eller noget , hvad kan det være??

Jeg har tjecket om strømledning var ok og kontakten bag på kabinettet ,
står også på 1 tændt
Jeg har selv tænkt på om det kan være strømforsyningen eller knappen til at
tænde PC med der er defekt.
Kan man evt. checke andet?

Mvh. Kim

Fra : Taba

Dato : 05-08-04 23:05

> [...]
> står også på 1 tændt
> Jeg har selv tænkt på om det kan være strømforsyningen eller knappen til

Hvis du har mulighed for det kunne du smide din strøforsyning i en anden
maskine og se om den virker der.
Mht. Powerknappen, så kan du bare pille den af bundkortet og kortslutte de 2
nåle den sidder på vha. spidsen af en skruetrækker el. lign. (det eneste
knapperne gør er at åbne og lukke for forbindelsen ml. 2 nåle).

/Taba