Test af Canon i865?
Fra : Vega

Dato : 04-08-04 19:29

Hej.

Findes der ikke nogle test på dansk af denne printer?

Mvh. Vega.

Fra : NTFS

Dato : 04-08-04 20:16

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Findes der ikke nogle test på dansk af denne printer?
>
> Mvh. Vega.

Jeg ved ikke noget om danske test, men her er en norsk:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=92842
og en engelsk:
http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Canon%20i865/page_1.htm

mvh
Niels

Fra : JK

Dato : 04-08-04 20:17

On Wed, 4 Aug 2004 20:28:36 +0200, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej.
>
>Findes der ikke nogle test på dansk af denne printer?

Der findes en norsk for canon i560. Den er billigudgaven af i865. Den
kan vist ikke printe CD-labels.

Men den anvender 4 blæktanke ligesom i865, og det må siges at være det
mest væsentlige.

http://akam.no/art.php?artikkelid=8388&side=1

Jeg har selv i865. Jeg er meget godt tilfreds.

En engelsk test af i865:
http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interactive/Canon%20i865/page_1.htm

se på billederne. Det er en meget positiv anmeldelse. Website kan ikke
lave Go til konklusione, men brug Continue i bunden.

Husk: ordentlig blæk (originalt) og ordentligt papir. F.eks. 90 gr/m2.

mvh

John

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-08-04 20:46

JK wrote:
> Husk: ordentlig blæk (originalt) og ordentligt papir. F.eks. 90 gr/m2.

Hvad køber du af papir og hvorhenne? Har selv en Canon i865.

Fra : NTFS

Dato : 04-08-04 21:08

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Noget jeg synes der er problematisk ved i865 er at blækket ikke er vandfast
og let blegner. Man kan komme til at udtvære billeder hvis man har lidt
fugtige fingre. Det er et problem der vist ikke er tilstede med Epson
printere. Men jeg mener at have hørt, at hvis man med i865 printer på Canons
aller fineste papir (pro) så bliver blækket vandfast og mere holdbart omend
deres propapir er vanvittigt dyrt.

mvh

Niels

Fra : Vega

Dato : 04-08-04 21:32

"JK" <junk@mailzone.com> skrev i en meddelelse

> Der findes en norsk for canon i560. Den er billigudgaven af i865. Den
> kan vist ikke printe CD-labels.
>
> Men den anvender 4 blæktanke ligesom i865, og det må siges at være det
> mest væsentlige.

Den bruger da 5 tanke. Gør den ikke?

Mvh. Vega.

Fra : Lars M

Dato : 07-08-04 23:34

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:411147c1$0$254

> Den bruger da 5 tanke. Gør den ikke?

Jo, den gør. En stor tank til sort skrift, og fire mindre tanke til farve
(heraf endnu en sort, der bruges til blanding med farverne).

mvh
Lars www.netm.dk
Watch Lego movies on www.netm.dk/legofilm.php

Fra : Leony

Dato : 05-08-04 12:46

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der ikke nogle test på dansk af denne printer?

Den er testet i Nr 8 af PC-Planet (22/7-19/8).
Den vinder faktisk denne test (om du så anser PCP og testen for
troværdig må du selv afgøre).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 06-08-04 13:32

> Den er testet i Nr 8 af PC-Planet (22/7-19/8).
> Den vinder faktisk denne test (om du så anser PCP og testen for
> troværdig må du selv afgøre).

Den er også testet i det nye nummer (aug 2004) af Tænk & Test.
Her blev den kåret til bedste køb ud af omkring 25 printere.