Bygger en kabinet fra bunden...
Fra : Kim Nielsen

Dato : 01-08-04 04:41

HeyZa derude...

Jeg skal til og lave en kabinet til den nye computer jeg regner med at have
i.

Prøv og se hvilken forslag jeg har vil ha.
http://upit.dk/u/plexi-model.jpg

Den mørkegrå "bjælke" vil jeg bruge som en "samler til kabelrodet - dvs. der
vil være huller til drevene, stikkene osv. Jeg regner med at skal have
vandkøling i og lys i. I bunden i hvert hjørne skal der sidde dioder der
lyser op i gennem kabinnettet, da man kan bruge klar silicone til det og
sådan...

Hvad syntes i at jeg kunne gøre mere på systemet, foruden at det skal laves
i både i plexi og "alu".???