Flash MMC kort
Fra : Anders Lassen

Dato : 31-07-04 18:30

Hej

Jeg har lige investeret i subj. og vil høre om den kan bruges i en
kort-læser til alm. flash-kort?

Mvh
Anders

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-07-04 19:27

"Anders Lassen" <admin@dotahead.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har lige investeret i subj. og vil høre om den kan bruges i en
> kort-læser til alm. flash-kort?

Den kan bruges i en kortlæser hvor der er understøttelse til MMC kort.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Lassen

Dato : 31-07-04 22:06

Okay. Min far har en 9-i-1 kortlæser, så mon ik' der skulle være en chance?
Well, må se tiden an :)

Tak for hælpen.

Mvh
Anders